Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett

Csemegeuborka 720 ml

550,00 Ft

Az egyik legkedveltebb savanyúság, pörköltek, sült húsok mellől nem hiányozhat az asztalon. Házilag is elkészíthetjük a savanyú uborkát: többféle eltevési mód közül válogathatunk, van, aki a hideg vizes módszerre, van, aki meleg vizes eltevésre esküszik. Hideg vizes módszerrel tesszük el a termékeinket. Tartósítószer mentesen készül, tartósságát a pasztőrözés adja meg.

 

Töltő tömeg: 675 g

Összetevők: Uborka


Egységár: 814.81 Ft/Kg

Az áraink HUF-ban értendők és az ÁFA-t tartalmazzák!

Elérhetőség:Raktáron
Cikkszám
Sa720/002

Az uborka meglepő hatásai:

Kevés olyan nagyszerű étel létezik a világon, mint az uborka. Ez az alacsony kalóriatartalmú zöldség számos előnnyel rendelkezik, beleértve hidratáló összetevőit és értékes tápanyagait.

Az uborka gazdag forrása az egészségmegőrzésben hasznos fitokemikáliáknak, így a falvonoidoknak, lignánoknak és triterpéneknek, amelyek antioxidáns, gyulladáscsökkentő és rákellenes hatásai is ismertek. A zöldség leginkább értékes részeit a héj és a magok jelentik, ezek sok rostot és béta-karotint tartalmaznak. Eközben viszont az uborka szegény szénhidrátokban, nátriumban, zsírban és koleszterinben, egy 2000 kalóriás diéta esetén a napi bevitel 4 százalékát fedezi a C-vitamin, valamint 2-2 százalékát az A-vitamin, a kalcium és vas tekintetében.

Hidratáció

Az uborka 95 százaléka víz, így kiváló lehetőséget nyújt a folyadékpótlásra, különösen nyáron. Ezen túlmenően ráadásul ez a zöldség olyan fontos tápanyagokat is tartalmaz, mint a magnézium és a kálium, amelyek szerepet játszanak a hidratációban.

A bőr szépsége

A uborkák hűsítő és nyugtató hatással rendelkeznek, ami helyileg alkalmazva csökkenti a duzzanatokat, és enyhíti az irritációt, illetve a gyulladást

A csontok egészsége

Az elmúlt évtizedekben egyre inkább felismerte a tudomány, hogy a K-vitamin fontos szerepet tölt be a csontok egészsége szempontjából, márpedig 100 gramm uborka a napi ajánlott bevitel mintegy ötödét tartalmazza. Egy korábbi tanulmány szerint K-vitamin-bevitellel csökkenthető a csonttörések kockázata, egyben a D-vitaminnal együtt növelhető általa a csontsűrűség, valamint pozitívan hat a kalcium egyensúlyára a szervezetben.