Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett

Felbontás után hány napig fogyasztható a termék, és hogyan kell tárolni?

Felbontás után hűtőbe 2 hétig fogyasztható.

 

Személyesen tudok fizetni az üzletben?

Készpénzes fizetés és előre utalás esetén választhatod a személyes átvételt , mi örömmel várunk majd az üzletünkben. Ha pedig éppen nem érnél rá, valaki mást is elküldhetsz érte. A neved, és rendelési azonosító számod alapján fogjuk megkeresni az összekészített termékeidet.

Az átvételre váró csomagokat 7 munkanapig őrizzük meg, ezt követően töröljük a rendszerből.

Címünk: 8454 Nyirád, Sósi domb 9.

 

Hova utaljak?

Számlaszám: 10402740-50526670-48861000

A bejövő utalások átfutási ideje a legtöbb esetben pár óra bankoktól függően, ezt követő munkanapon kezdjük meg a rendelésed feldolgozását. Fontos, hogy a pontos összeget küldd el Nekünk, és a közleményben fel legyen tüntetve a megrendelés azonosítója is. Rendszerünk csak ebben az esetben fogadja el.

Ha a közlemény részhez elfelejtetted beírni a szükséges rendelésszámot, vagy nem egyezne az összeg, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:
email: videkiesizek@gmail.com
tel:  +36-70-361-0809

 

Miért kerül többe az utánvételes fizetés?

Az utánvételes fizetési mód biztosítása a futár cégek szolgáltatása. Ez történhet bankkártyával vagy készpénzes fizetéssel.

Amikor ezt a fizetési módot jelölöd be, a kifizetett összeget először a futárszolgálatnak kell kezelnie. Ennek a pénzmozgásnak a biztonságos menetéért többet kérnek a szolgáltatók.

Az utánvét díja, a szállítási költséggel együtt a futárcégekhez kerül.

Ha további kérdésed merült fel, akkor kérlek írj nekünk e-mailt az videkiesizek@gmail.com címre. 

 

Nem tudtam átvenni a futártól a csomagom. Mi tévő legyek?

GLS házhozszállítás:

A futár 3 munkanapon keresztül megpróbálja kézbesíteni rendelésed. Több e-mailt is küld a pontos kiszállítási idővel, egy 3 órás időablakkal. Ha nem jár sikerrel, a rendelésed visszaérkezik üzletünkbe.

Ahogy visszajött hozzánk, e-mailben felvesszük Veled a kapcsolatot. Örömmel segítünk, és a kérésedre ismét elküldjük Neked.

Az újbóli feladás plusz költséget von maga után GLS szolgáltatás esetén

Kérünk, e-mailben keress Minket az videkiesizek@gmail.com címen, ha csomagod átvételénél problémát tapasztalsz!

Telefonos elérhetőségünk pedig:  +36-70-361-0809

 

Hogyan tudom módosítani a  rendelésem?

Írj Nekünk bátran az e-mail címünkre, és kollégánk szívesen módosítja rendelésed, a kérésed szerint.  Módosításra a rendelés leadását követő 24 órában van lehetőséged, amennyiben a futárszolgálatnak nem lett még átadva a csomagod. Ez után sajnos már nem tudunk segíteni.

Kérlek, az üzenetben feltétlen tüntesd fel a rendelésed azonosítóját és a vásárláskor használt nevet. Ennek segítségével könnyedén megtaláljuk, és kijavítjuk Neked. 

E-mailben keress Minket videkiesizek@gmail.com címen!

Telefonos elérhetőségünk pedig: +36-70-361-0809

 

Nem kaptam e.mailt a webshopos rendelésemről?

Lehetséges, hogy email rendszered a SPAM mappába vagy a Promóciók közé tette üzenetünket.

Kérünk, e-mailben keress Minket az videkiesizek@gmail.com címen, ha nem találnál semmit a fiókodban. Mindenképp segíteni fogunk.

Telefonos elérhetőségünk pedig:  +36-70-361-0809